Planujesz wynająć kontener? Sprawdź, zanim podpiszesz umowę!

kontener sanitarny

Niezależnie od tego, czy organizujesz imprezę plenerową lub inne wydarzenie pod chmurką, czy chcesz wyposażyć plac budowy – zaplecze sanitarne i biurowe to podstawa sukcesu. Jak o nie zadbać? Największą popularnością cieszy się wynajem kontenerów. Dzięki temu rozwiązaniu nie trzeba martwić się ani o transport, ani o obsługę obiektu. O czym pamiętać, podpisując umowę wynajmu? Sprawdź, na które aspekty warto zwrócić uwagę!

Dlaczego warto korzystać z kontenerów sanitarnych i biurowych?

Mobilne zaplecze sanitarne i biurowe to dobre rozwiązanie, kiedy na wykorzystywanej przestrzeni brakuje stacjonarnej toalety czy umywalni. Warto na nie postawić, zwłaszcza że obecnie można wynająć obiekty o różnych standardach wyposażenia. Niektóre obejmują nawet kabiny prysznicowe, stołówkę czy szatnię. Często wnętrze kontenera można dowolnie zmieniać pod konkretne potrzeby i wymagania docelowych użytkowników. Modele o największym stopniu zaawansowania są nawet wyposażone w system wentylacji, ogrzewanie i inne liczne udogodnienia.

Dużym plusem jest to, że kontenera sanitarnego nie trzeba podłączać do sieci kanalizacyjnej. Jeśli zdecydujesz się na wynajem kontenerów, to ich dostawca będzie martwił się o regularne opróżnianie zbiorników z nieczystości.

Z kolei kontenery biurowe doskonale sprawdzają się w firmach, które często muszą zmieniać lokalizację lub potrzebują przestrzeni biurowej tylko tymczasowo. Przykładem może tu być sprzedaż mieszkań w nowo powstającej inwestycji. Kontener dla dewelopera może stanąć w pobliżu placu budowy, aby klienci zainteresowani zakupem nieruchomości mogli przy okazji na żywo zobaczyć, jak przebiegają prace.

Największe zalety kontenerów to zatem ich mobilność, uniwersalność oraz elastyczność.

Jak wybrać kontener dla siebie?

Zanim złożysz zamówienie na dostawę kontenera i podpiszesz umowę z dostawcą, dokładnie określ swoje potrzeby i odpowiedz sobie na kilka pytań. Ustal przede wszystkim:

  • ile potrzebujesz toalet, umywalek czy pryszniców (w kontenerze sanitarnym),
  • jakich standardów higienicznych oczekujesz,
  • jakiej powierzchni potrzebujesz,
  • jakie zabezpieczenia powinny chronić prywatność użytkowników kontenera,
  • jakie jest pożądane wyposażenie dodatkowe,
  • jakie warunki dostawy, obsługi i odbioru obiektu preferujesz,
  • na jaką cenę wynajmu możesz sobie pozwolić. 

Dużą rolę będą tutaj odgrywały okoliczności wydarzenia oraz jego rodzaj. Przykładowo koncert plenerowy z pewnością przyciągnie tłumy słuchaczy, którzy będą korzystać z kontenerów sanitarnych równie chętnie co z zaplecza gastronomicznego. Przepustowość tej strefy powinna być wtedy odpowiednio duża.

Z kolei robotnicy przez cały mroźny dzień pracujący na placu budowy z pewnością docenią możliwość ogrzania się w ciepłym wnętrzu kontenera i wygodnego zjedzenia ciepłego posiłku.

Te wszystkie aspekty oraz potrzeby użytkowników kontenera ustal na samym początku.

Wyposażenie kontenerów – jest w czym wybierać!

Firmy zajmujące się wynajmowaniem kontenerów sanitarnych czy biurowych rozumieją, że oczekiwania ich klientów mogą być bardzo zróżnicowane. Właśnie dlatego oferta tej branży jest tak szeroka i elastyczna. W portfolio takich dostawców jak mToilet można znaleźć co najmniej kilka wersji kontenerów każdego typu.

W standardowym wyposażeniu kontenerów sanitarnych można znaleźć toalety, umywalki, ale także zgłosić zapotrzebowanie na oświetlenie, wentylację czy zamki w drzwiach. Wśród dodatków znajdują się także podajniki na papier, dozowniki na mydło, lustra czy wieszaki na ubrania. Te wszystkie udogodnienia mają sprawić, że z kontenerów będzie korzystało się przyjemnie.

Jeśli zakup kontenera na własność niekoniecznie Ci się opłaca, wynajem to dla Ciebie nie tylko gwarancja atrakcyjnej ceny, ale także kompleksowej obsługi obiektu, a ta ma kluczowe znaczenie dla utrzymania go w najwyższych standardach. Przy podpisywaniu umowy najmu sprawdź, czy znalazły się w niej wszystkie zapisy, na których szczególnie Ci zależało. Unikniesz dzięki temu niepotrzebnych nieporozumień po fakcie. Warto poświęcić na weryfikację dokumentu więcej czasu, gdy odpowiada się za organizację dużego wydarzenia i za jego uczestników lub pracowników.

Materiał sponsorowany.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Brak połączenia z internetem