Obecnie kluczowe jest, aby marka przyciągała uwagę, jednocześnie zachowując spójność komunikacji. Estetyczne logo firmy, humorystyczne hasło czy sympatyczny brand hero łatwo zapada w pamięć, budząc pozytywne skojarzenia. Warto jednak pamiętać, że takie elementy powinny być obecne nie tylko na stronie internetowej czy w mediach społecznościowych, ale również na opakowaniach. Sprawdź, dlaczego warto postawić na kartony fasonowe z nadrukiem oraz dowiedz się, co warto na nich umieścić.
Dlaczego warto inwestować w personalizowane kartony fasonowe?
Dzięki szerokiej gamie rozmiarów i modeli, kartony fasonowe cieszą się dużą popularnością wśród właścicieli sklepów internetowych. Wykonane ze sztywnej tektury falistej i wyposażone w wewnętrzne klapy, skutecznie chronią zawartość przed uszkodzeniami oraz czynnikami zewnętrznymi. Jednak wysyłka produktów, to nie wszystko, do czego można je wykorzystać – kartony fasonowe doskonale sprawdzą się także do promocji marki.
Na tego typu opakowaniach z łatwością można umieścić elementy identyfikacji wizualnej firmy. Dlaczego warto to zrobić? Takie działanie sprawi, że klient od razu rozpozna nadawcę przesyłki jeszcze przed jej otwarciem, a nazwa marki utrwali mu się w pamięci. Ponadto kartony fasonowe z nadrukiem logo oraz unikalnym designem wzmocnią wizerunek firmy, a także pozytywnie wpłyną na doświadczenia klientów, budząc w nich pozytywne skojarzenia.
Szukasz solidnych opakowań, które pomogą Ci zbudować spójny wizerunek Twojej firmy i wyróżnią ją na tle innych? Kartony fasonowe z nadrukiem znajdziesz w ofercie sklepu Rajapack.pl dostępnej pod linkiem: https://www.rajapack.pl/kartony-pudelka-opakowania-kartonowe/kartony-pocztowe-opakowania-wysylkowe_C1140.html.
Jak zaprojektować unikalne opakowanie dla Twojej firmy?
Zastanawiasz się, jak spersonalizować kartony fasonowe oraz co warto na nich nadrukować? Wiele firm decyduje się na wysyłkę produktów w opakowaniach oznaczonych wyłącznie logo marki. Jednak oprócz niego, na kartonie możesz także nadrukować claim, chwytliwe hasło reklamowe lub brand hero Twojego przedsiębiorstwa.
Projektując opakowanie, warto także zastanowić się nad spersonalizowaniem go pod klienta. Karton fasonowy z nadrukowanym na nim imieniem odbiorcy, specjalnym podziękowaniem za zakup lub inspirującym cytatem sprawi, że klient poczuje się doceniony. To z kolei pomoże zbudować emocjonalną więź z marką.
Pamiętaj jednak, aby podczas nadrukowywania różnych elementów graficznych na kartonie zadbać o ich spójność z marką – używaj firmowych kolorów oraz typografii. A jeśli chcesz dodatkowo zabezpieczyć swoją przesyłkę, zamiast zwykłej brązowej taśmy do pakowania, zainwestuj w taśmę pakową z własnym nadrukiem.
Postaw na kartony fasonowe z nadrukiem i wyróżnij swoją firmę!
Wiesz już, że kartony fasonowe z nadrukiem to nie tylko praktyczne opakowanie, ale także skuteczne narzędzie marketingowe. Dzięki ich spersonalizowaniu możesz zwiększyć rozpoznawalność swojej firmy, zbudować lojalność klientów oraz wyróżnić się na tle konkurencji. Co więcej, inwestując w opakowania z logo marki, dbasz również o spójny wizerunek marki. Nie czekaj – zadbaj o wyjątkowy design swoich kartonów fasonowych i spraw, by Twoja firma zapadła w pamięć na dłużej!
Zastanawiasz się, w jakie jeszcze opakowania warto zainwestować oraz dlaczego właśnie w nie? Dowiesz się tego z artykułu: https://www.rajapack.pl/blog-pl/dlaczego-warto-zainwestowac-w-paczki-z-logo-firmy.
Artykuł sponsorowany.