Utrzymywanie stałego i efektywnego kontaktu ze swoimi klientami jest nie lada wyzwaniem w każdej branży. Przez ostatnie lata bardzo zmieniła się specyfika kanałów, przez które zainteresowani Twoją ofertą klienci chcą dopytać o szczegóły lub wątpliwości związane z produktem lub usługą, jaką masz w swojej ofercie. Obsługa klienta wymaga też stałego kontaktu z nim nie tylko do momentu dostarczenia produktu/usługi, ale również później. Wszelkie uwagi i spostrzeżenia, jakie mają nabywcy pomagają skutecznie rozwijać i ulepszać ofertę. Mając wiedzę, jak wiele wyzwań stoi przed nami, jako przedsiębiorcami, poszukujemy dobrych, działających i nieobciążających zbytnio naszego budżetu rozwiązań. Chcemy uniknąć sytuacji, gdy klient mający problemy w kontakcie z nami, zdecyduje się na inną propozycję. Nikt jednak nie jest w stanie odebrać wszystkich telefonów i nie przeoczyć choć jednego maila.

Porządek w obsłudze i wygoda pracy

Jak zatem pomóc sobie w takiej sytuacji? Gdzie szukać funkcjonalnych i rzetelnych narzędzi, które rzeczywiście pomogą nam w codziennej pracy i utrzymaniu poprawnych relacji z klientem? Z myślą o takich wyzwaniach powstał system Thulium, który łączy w sobie całą kompleksową obsługę klienta w jednym miejscu. To prawdziwy omnichannel w obsłudze! Dedykowany Tobie zespół bez przerwy pracuje na danych – historia kontaktu, dashboardy, wallboardy, raporty… Thulium jest odpowiedzią na rosnące wymagania klientów. Każdy detal jest dopracowany, każdy pracownik wie, co ma robić dzięki dobrej dystrybucji informacji w zespole. Przepływ danych i wzajemny kontakt są łatwe i przejrzyste, a proaktywny czat i system oddzwonień umożliwi Ci zebranie ze strony wszystkich leadów i sfinalizowanie sprzedaży.

Uporządkowana dystrybucja ruchu

Jedną z części składowych sytemu Thulium jest internetowy komunikator, przez który klient może bezpośrednio zadać pytanie na Twojej stronie. Internetowe komunikatory zupełnie zmieniają zasady gry w relacjach z klientami. Coraz więcej osób chce pisać, a nie dzwonić. Zacznij konwersację z każdym, kto przebywa na Twojej stronie. Nowoczesne funkcje jakie oferuje Livechat Thulium zachęcają klientów do rozpoczęcia rozmowy oraz pomagają Ci w utrzymaniu z nim kontaktu. Każda rozmowa przez livechat będzie przypisana do karty klienta w CRM. Wygląd okienka z chatem bez problemu dostosujesz do swojej strony przy pomocy wygodnego kreatora. W razie gdyby dany pracownik nie mógł w danej chwili odpisać na wiadomość, zostanie ona automatycznie przełączona do innego agenta. Możesz zdecydować o limicie rozmów, jakie dany pracownik może w jednym czasie obsłużyć.

Zawsze w kontakcie

Livechat może pojawiać się klientom w wybranym przez Ciebie momencie, np. dopiero po chwili przebywania na stronie. Bardzo ułatwi Ci to obsługę dotychczasowych klientów oraz pozyskanie nowych. Dzięki automatyzacji livechata z chatbotem możesz uprościć wykonywanie łatwych zadań i pomóc konsultantom skupić się na bardzie złożonych działaniach. Łatwa konfiguracja i prostota obsługi powoduje lepsze zaangażowanie klientów. Aby cały czas móc doskonalić swoją ofertę do livechata dodano opcję oceny rozmowy.

Artykuł powstał we współpracy z thulium.com

Poprzedni artykułZarządzanie i Inżynieria Produkcji – co można robić po tym kierunku? Czy warto go studiować?
Następny artykułNie zastrzegłem nazwy firmy. Czy prawo jakoś ją chroni?